Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Ανέκδοτο... Ο Δικηγόρος...



Ένας δικηγόρος παντρεύτηκε μια γυναίκα που είχε ήδη χωρίσει δέκα άντρες.

Τη νύχτα του γάμου του είπε αυτή:

"Να είσαι ευγενικός αγάπη μου. Είμαι ακόμη παρθένα."
"Τι πράγμα;" ρώτησε συγχυσμένος ο δικηγόρος.
"Πως είναι δυνατόν αφού έχεις περάσει από δέκα άντρες; Tι γινόταν με το σεξ;"

"Ε, να, ο σύζυγος #1 ήταν εμπορικός αντιπρόσωπος, μου έλεγε πάντα πόσο όμορφα θα ήταν...

Ο σύζυγος #2 ήταν προγραμματιστής, δεν ήταν ποτέ σίγουρος πως έπρεπε να δουλέψει αλλά είχε υποσχεθεί πως θα του έριχνε μια ματιά και μετά θα ερχόταν στο κρεβάτι.

Ο σύζυγος #3 δούλευε στη ΔΕΗ. Έλεγε πως όλα τα διαγνωστικά είχαν γίνει, αλλά δεν μπορούσε να σηκώσει το σύστημα.

Ο σύζυγος #4 δούλευε σε εταιρεία τηλεμάρκετινγκ. Αν και ήξερε οτι είχε τη παραγγελία, δεν ήξερε που μπορούσε να την παραδώσει.

Ο σύζυγος #5 ήταν μηχανολόγος... Είχε καταλάβει τη βασική διαδικασία χρειαζόταν όμως περίπου 3 χρόνια για έρευνα, υλοποίηση και σχεδιασμό μιας νέας μοντέρνας μεθόδου αναφοράς.

Ο σύζυγος #6 ήταν οικονομικός σύμβουλος. Υπέθετε πως ήξερε το τρόπο, αλλά δεν ήταν σίγουρος εάν ήταν δική του δουλειά ή όχι.

Ο σύζυγος #7 δούλευε στο marketing. Αν και είχε ένα πολύ ωραίο προϊόν στα χέρια του δεν γνώριζε πως να το τοποθετήσει.

Ο σύζυγος #8 ήταν ψυχολόγος. Το μόνο που έκανε ήταν να συζητάει γι' αυτό...

Ο σύζυγος #9 ήταν γυναικολόγος. Το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάει.

Ο σύζυγος #10 δούλευε στο ταχυδρομείο και κολλούσε γραμματόσημα. Το μόνο που έκανε ήταν... Θεέ μου, πόσο μου λείπει!

Αλλά τώρα που παντρεύτηκα εσένα είμαι τόσο, μα τόσο ευτυχισμένη!"

"Μπράβο," είπε ο δικηγόρος, "αλλά για ποιό λόγο;"

"Είσαι δικηγόρος αγάπη μου. Ξέρω πως θα με γαμήσεις!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου