Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Αινίγματα...










1. Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;

2. Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;

3. Χώνεις τα παλούκια σου μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι. Tι είμαι?

4. Βάζεις ένα δάχτυλό σου μέσα μου. Με παίζεις νευρικά. Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι?

5. Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις,  ανακουφίζομαι. Τι είμαι?

6. Είμαι ένα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας. Τι είμαι?

7. Αρχίζω από Μ κι όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι. Τι είμαι?






Απαντήσεις
1.τσίχλα,2.χειραψία,3.σκηνή,4.βέρα,5.μύτη,6.βέλος,7.μέλι 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου