Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Ερωτικές Επιστολές... (1)


17 Ιουλίου 1936

"Σ' αγαπώ Κέιτλιν... Σ' αγαπώ για εκατομμύρια εκατομμυρίων πράγματα, ρολόγια και βαμπίρ και βρόμικα νύχια και μπερδεμένες ζωγραφιές και όμορφα μαλλιά και ωραία μεθύσια και έκπτωτα όνειρα. Θέλω να είσαι μαζί μου· μπορείς να έχεις όλους τους χώρους ανάμεσα στα σπίτια, και μπορώ να έχω μια κάμαρα δίχως παράθυρα· θα κάνουμε ένα σπίτι στα μισά της διαδρομής· μπορείς να με διδάξεις να περπατάω στον αέρα, κι εγώ να σε διδάξω να βγάζεις χαριτωμένους ήχους απ' το πιάνο δίχως διόλου μουσική· θα έχουμε ένα κρεβάτι σε κάποιο μπαρ, όπως είπαμε ότι θα κάναμε, και δεν θα έχουμε δεκάρα τσακιστή και θα ζούμε με δανεικά και αγύριστα από άλλους που δεν θα τους αρέσει καθόλου κάτι τέτοιο. Η κάμαρα είναι γεμάτη από δαύτους τώρα, αλλά δεν με νοιάζει, για κανέναν δεν νοιάζομαι. Θέλω να είσαι μαζί μου γιατί σ' αγαπώ. Δεν ξέρεις τι σημαίνει σ' αγαπώ, εκτός από το ότι πράγματι σ' αγαπώ... Γράψε μου σύντομα, πολύ μα πολύ σύντομα, και πες μου ότι στ' αλήθεια εννοείς τα σχετικά με το ότι μ' αγαπάς κι εσύ· αν δεν το κάνεις, θα κόψω τον λαιμό μου ή θα πάω σινεμά."

Ντίλαν Τόμας στην Κέιτλιν Μακναμάρα


Με αφορμή το Ημερολόγιο 2011 "Ερωτικές σελίδες" (Μεταίχμιο) που μου πήραν δώρο φέτος για τις γιορτές... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου